Stupid brain.

Ja just det, och idag hände ju det där som jag fasat skulle hända.
Då jag fick blackout i kassan och glömde koden till mitt kontokort.
Jag visste att det skulle hända förr eller senare! Har haft "nya" koden i några månader,
och det är exakt samma siffror som den förra, bara att de två i mitten bytt plats med varandra!!
Så jag slog FEL idag. Den förra. Och sen mindes jag inte vad jag slagit, började övertänka, och
slog fel IGEN. Okej, brain? Ska vi ha det såhär? Hoppas jag tar rätt nästa gång, annars blir det
spärrat kort... MÅH. Senil? Får väl signera tills jag får min påminnelsekod... från banken.. som jag
ringde till ikväll och SKÄMDES. Hahaha.
 
. . . . . .

För två år sedan var det sommar vid den här tiden!! Kolla bara, då hade jag linne & shorts!;


                           9:e maj 2011                                                             10:e maj 2011

Och nu idag var det visserligen lite varmt och kvavt men det har regnat en massa också.. och än har jag inte
släppt jackan & jeansen. Jag saknar sommarvärmen nåt otroligt mycket! Det var fan två år sedan det var sommar,
förra året kom den aldrig, det var så blåsigt och kallt... det var varmt i kanske två tre dagar och då JOBBADE jag.
True story. Nu vill jag ha sommar. Please, please me.
  
 
Oj vilken naken arm utan tattooooo..... ^^
   
 

Postat av: Patrik

Jobbigt att glömma koden...

Tycker ofta det går automatiskt, när man tar fram ett kort så slår fingrarna in koden utan att man tänker, när man väl försöker tänka blir det ofta fel.

Bra med biler som referens...för minnen och väder :)

Svar: EXAKT!! Jävla tänk!! Idag blev det bra iaf... : )
Ida

2013-05-10 @ 05:31:34
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: S.

Man är ofta för snabb när man slår in koden, det är iallafall jag. Haha! Så då gäller det verkligen att stanna upp och försöka tänka efter när man fått en ny kod. :P

Svar: Men jag tänkte ju! Det var det som var felet!! Jag bordet låtit bli tänket.. hahahaha : D
Ida

2013-05-10 @ 09:06:04
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0