Torsdag som blev fredag.

Idag stod jag mest i telefon hela dagen, kändes det som. Telefonkö efter telefonkö.
Skatteverket (skulle kolla om de hade mitt kontonummer), 3 (mitt internet är jävligt bråkigt),
Tele2 (hade fått en dyr faktura på surf som jag inte tyckte borde stämma) och läkaren, för en
ny tid för blodtryck på måndag. Och sen Ica Maxi, Elin, och Jenny... och sådär. Phew!
Jag som HATAR att ringa folk (om de inte heter pojkvän). Men det var ju rätt skönt, att kunna
bocka av allt på samma dag. Det där med Tele2 var ju inte så kul, by the way. Jag har ju nämligen
ingen smartphone, utan en gammal hederlig knappmobil utan surfpaket. Någon gång ibland kan
det hända att jag går ut på internet iallafall, genom Facebook-knappen i mobilen. Men det inträffar
väldigt väldigt sällan, och jag laddar inga bilder eller så. Dock så var jag inne på chatten för ungefär
en vecka sedan, I NÅGRA MINUTER, och de minutrarna kostade mig 250 SPÄNN!!!! Herrejävlar!!!
Jag ringde dem och sa att det inte kunde stämma, men JODÅ, sa han, det stämde. SÅ DYRT är
det om man inte har surfpaket. Jag blir nästan gråtfärdig. "Vill du ha ett surfpaket?", frågade han då,
fastän jag inte ens har en surftelefon. EH, NEJ TACK, sa jag då. Buähäh.

Faktum är att jag fått ärva Bea's gamla iPhone nu, en 4:a. Helt crazy. Som tack ska jag "försöka"
att rita porträtt på hennes häst. Nångång. Sen. EN HÄST! Det har jag ju typ aldrig ritat. På riktigt alltså.
Men jag måste skaffa nytt abonnemang först, och klippa simkortet och sådär. Och sånt känns ju läskigt!
Men då, DÅ ska jag minsann skaffa ett surfpaket såklart. Sen.

Ikväll på träningen så var vi inte många. INTE MÅNGA ALLS. 15, av 27? Tråkigt... men vi som var där övade
låtar, och sen så sorterade vi noter från körförrådet. Det var faktiskt rätt kul, till stor del tack vare övnings-CD:n
från showen 2006 som vi hittade... och sjöng till... och dansade lite till... : ) 



Oj, hoppsan. Nu glömde jag posta IGEN. Klockan är helt plötsligt över halv 2. Fastnade i telefon juu... ^^
Godnatt & sov gott, om ni inte redan gör det!
 
                                                                                                                       Ba, hej revben? 
                                                                                                                             Flat flat.
 ^ ^
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0