TTM - jag hatar dig.

Hej alla lockarna, ni är grymma och helt knäppa och jag älskar er, förlåt för allt jag gjort mot er i 17 år.
Hej håret som jag älskar och hatar. Jag som vill ha mycket mycket hår, jag HADE mycket mycket, men jag
förstör och förgör. Jag är min egen värsta fiende och jag står utan sköld. Jag har ett fasansfullt beroende och
min drog går ej att ta ifrån mig. Mitt hår, mina fingrar. Mina verktyg. Mina vapen mot mig själv. 

Kämpar jag mot något oövervinnerligt eller kämpar jag bara inte tillräckligt? Jag orkar inte alltid!
17 år av självskador som gjort mitt självförtroende så illa. Som gjort mitt utseende så illa. 



Hej spegeln. Hej Ida. Förlåt för allt. Jag ska göra allt som står i min makt för att hjälpa dig, spegelflickan.
Jag har lovat dig det i över halva våra liv. Snälla tappa inte hoppet. 
 
 
. . .
 
Och i kategorin "Missplacerad Reklam" hittar vi detta bidrag....  *OUCH*
 
 
....eller så får jag väl helt enkelt ta det som en utmaning. 
 
 

Postat av: - rebecca

Du är så fruktansvärt modig som vågar visa allt detta för cyperspejsen. Jag otroligt imponerad! *kramarom*

Svar: TACK snälla, vad glad jag blir! Det känns faktiskt så himla bra att kunna vara öppen om det. Jag har inget behov av att måla upp en bild av att jag är felfri på något sätt. Det hjälper mig att skriva om det.
KRAM tillbaka <3
Ida

2013-05-23 @ 15:43:17
URL: http://rockslampa.blogg.se
Postat av: Patrik

Du har väldigt fina lockar :) Samtidigt bevisar du att det inte hänger på håret, du är ju världens finaste oavsett, även om du plockat lite här och plockat lite där.

2013-05-23 @ 16:23:10
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Han den som beundrar, en du känner, men vill vara anonym.

Fan va vacker du är människa!

2013-05-23 @ 16:34:27
Postat av: Petra

Ååååh : ( <3

2013-05-23 @ 17:04:48
Postat av: Evelina

Åh vad jag håller med Patrik i hans kommentar!

2013-05-23 @ 17:16:59
URL: http://zooot.blogg.se
Postat av: Frida

Såhär får man kanske inte säga, men! Du ser väldigt punkig och tuff ut i det ojämnt långa / korta håret! ( bilden från sidan ). Och snygg som alltid. Och!; Modigt! Pussar!

Svar: Haha, TACK gumman! Det dumma är ju bara att jag har ju egentligen helt tvärtom en punkig frisyr med tanke på att där man borde ha MEST hår (tänk en mohawk lixom) där har jag ju INGET... buhu! Annars skulle jag gjort en sån frilla, lätt!! : ) Puss och tack tack tack ♥
Ida

2013-05-24 @ 20:18:52
URL: http://pavlovba.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0