All night drawing.

Klockan är strax TVÅ och jag har ritat konstant tills nu. Är nästintill klar. Ska kika på lite små detaljer
men jag tror den är klar. Ska bara signera den! Det känns lite jobbigt att behöva lämna den ifrån sig för
DEN BLEV SÅÅÅ BRAAAA!! Man vill ju lixom BEHÅLLA den fastän man inte KÄNNER DEM och så blir
det ju lite dumt för den som beställt den... hehe... FASEN! ^^ Och så försöker jag ta hundra foton på 
teckningen men inget känns rättvist, den är finare på riktigt. Åh. Fin fin fin. 

Jag kan inte visa er förrän nästa helg - OM JAG KOMMER IHÅG - så jag inte råkar ruin the surprise för nån,
man vet aldrig med det här internetet.... ; ) Men nu är det väl dags för middag, va?! Eller frukost.....

Oj jävlar vad ont i ryggen jag visst har. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0