Copycat.

Julkonsertträning... showträning... lite fika däremellan och lite svett under det alldeles för varma linnet,
för att inte tala om under håret... isch. ^^ Still love those nights. Efteråt körde vi styrelsemöte och det blev 
rätt sent, och som om inte det var nog så avrundade vi med ett besök på MAX, jag, Marcus & Mia, ja för
fasen, det blev lite traditionsbyte ikväll... No Donk. Det var mycket trevligt! Sen var jag och hälsade på lilla
katten Grace som jag ska kattvakta i en vecka. ÅH UNDERBARA. Hon är så lik Bella. Både till utseendet
och till sättet. Jättegosig. Mitt hjärta smälte, I love her already, och det är ömsesidigt utan tvekan! Hihi! ♥


Hon är lite ljusare men annars ganska lik, med vit mage & vita "strumpor", och hon har också en fläck vid nosen!
Aaaaw.... 

           
           
 
Jag var där och gosade med henne i en timme och 45 minuter. Det var lite svårt att slita sig till sist.
Men jag pussade henne godnatt och vi ses ju imorgon! Och en hel vecka till! : ) Yaaay! 

Och nu är klockan 02:21, och jag borde inte stå här och vara vaken. Duschar imorgon istället för nu, det ÄR
ju lite sent, så det blir kamomillté och sängen. Tablett? I donno.... 

 
                                      

Postat av: S.

Ååww, hon var verkligen lik Bella! <3 skönt att få lite sällskap, både för dig och katten.

Svar: Jaaaaa <3
Ida

2013-11-15 @ 06:55:33
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Maria

Oj, ja, vad hon var lik!

Har du funderat på att kika på Hitta Katten om de inte har någon där som borde bo hos dig? Jag har tagit två därifrån och de var båda lite trasiga mentalt när de kom men är nu HUR gosiga som helst - den en kommer när jag ropar och gör high five på begäran när han ska få mat... =)

Svar: Jaa, när jag bara såg henne bakifrån/uppifrån så var det som att det var Bella, fast lite ljusare bara. Åh. <3
Jo, det har jag faktiskt. Jag har t.o.m sagt att jag vill jobba där, nu har det inte blivit av än för jag har haft lite mycket med mitt eget.... Jag är inte riktigt redo för att ta en egen katt ännu, men att komma och jobba där lite tror jag skulle vara riktigt givande! Haha, vad gulligt med high-five ; )
Ida

2013-11-15 @ 11:15:26
URL: http://granntanten.wordpress.com/
Postat av: Maria

Du kommer veta när det är dags, rätt vad det är kan man bara inte värja sig. *gjorde den där resan för tre år sen*

2013-11-15 @ 19:49:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0