Dagens H&M.

Fick hem två perfekta klänningar från H&M idag, men de var små i storlekarna, så jag ringde för att kolla
om de hade fler på lager. Så jag inte skickar tillbaka och blir helt utan sen, det har ju hänt förut. Den ena
hade jag nämligen kunnat tänka mig att behålla om så vore fallet. Men båda två fanns i S, tyvärr skulle en
av dem inte kunna skickas förrän mitten på december, men det är ju SNART, så... bara det att jag inte hinner 
använda den på julkonserten då! Men det gör inget, jag blir glad att jag får dem iallafall! De kostade bara 149:-
respektive 99:-! Nomnomnom, och supersköna material...  

 
Sjukt dammig spegel gör att den nedersta klänningen ser ut att vara grå upptill, but no, den är svart... ^^
Och så schysst spets / tunt nät längst upp, åh så fin! Men lite större, tack, det blir nog awesome. 
 
Fick även hem ett par snygga strumpbyxor med stay-ups-tryck, kolla vad coola!! Matchas här med hotpants,
och ett par extra öron. Of course? För att det inte ska bli Sexy Overload så väger jag upp med en rosa overall.

 
Hehe. Mjau. Var får jag in detta i vårens show, lixom? 

 
H&M kommer bli glada när de får tillbaka mitt paket. För jag har tejpat med SNYGGASTE tejpen. 

 

Postat av: Angelique {kinkykitten}

Åh jag klickade också hem dom 2 :D Tog även den andra klänningen i blå och rosa :3

Svar: Så jäkla billig!! : ) Asfina! <3
Ida

2013-11-27 @ 02:22:05
URL: http://kinkykitten.nu
Postat av: johanna

men alltså klänning nr 2!!!! jag dör så fin! måste kika på idag!

Svar: I KNOOOOOW!!!! Längtar tills jag får hem dem IGEN!
Ida

2013-11-27 @ 06:57:48
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha jag typ råkade köpa en sån nr 2 ;) så fin!

Svar: TYP RÅKADE. Så lätt hänt!! Hihi! :)
Ida

2013-11-28 @ 09:53:55
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0