Doesn't approve.

När man går upp klockan 7:20 på sin LEDIGA DAG..... för att sminka sig och äta frukost och klä på sig - 
och BLIR UPPRINGD OCH FÅR HÖRA ATT LÄKAREN INTE ÄR DÄR IDAG, så jag gjort allt i onödan, GRRRRRR...
Alltså det här är så jävla typiskt, bara för att det snart skulle vara ÖVER, så måste jag nu gå och ha ångest för
det där jävla gynbesöket till på TORSDAG istället, mitt i min tvättid som jag nu får boka om, MÅH, uäh, suck,
och en hel jävla harang av gnäll. Nu ska jag fan gå och LÄGGA MIG IGEN, nästintill fullsminkad (gnäll över det
med), och med linser i, och tack för att ni fuckade upp min måndag. Alltså jag blir helt galen när people are
messing with my plans. Jag klarar inte av det. Mina bokstavskombinationer doesn't approve. 

Hade jag SJÄLV bokat av läkarbesöket vid den här tiden hade jag nog inte kommit undan med en ursäkt iaf.
Det är en sak som är säker. 

Gnäll.

  


Postat av: S.

Gah.. Hatar när det blir sådär! ;/ du får försöka tänka att du får en längre dag och förhoppningsvis är trött ikväll..

Svar: Somnade ju om... till klockan 13. Hahaha.
Ida

2013-11-18 @ 12:41:02
Postat av: Ida

Visst är det typiskt? När en annan inte kan måste man betala ändå, varför kan man inte få pengar av dom när de strular?

Svar: Eller hur! Bjud mig på besöket på torsdag, lixom!? ; )
Ida

2013-11-18 @ 16:58:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0