Fight TTM.

Here we go again! FIGHT TRICHOTILLOMANIA!
Tack Philip för hjälpen, och för att du dokumenterade flitigt! Jag lovar att dela med mig av det materialet sen,
och att göra en big deal av allt det här, så jag peppar mig själv att vara stark... ♥


                                                        Haha, här är vi i farten...

                           
 
Men jag kommer såklart tycka det känns väldigt tomt utan det här - som det såg ut igår - i rätt vinkel;

 
 

Postat av: Ems

STARKT!!! Du klarar det här Ida!!! Det där var jävligt bra gjort, go girl! :)

2013-11-09 @ 09:18:42
Postat av: Maria

Bra jobbat! Du fixar det här, det KOMMER att gå! Du vet, ingen unge som försöker lära sig gå sätter sig och säger "jag kan inte!" - de tar sig upp och försöker igen och rätt vad det är en dag så går de. Du kommer också klara det!

2013-11-09 @ 11:06:08
URL: http://granntanten.wordpress.com/
Postat av: Caroline

Starkt gjort! Och så snyggt! :D

2013-11-09 @ 12:01:33
Postat av: Eve

Och håret kommer tillbaka...och då är du stronger than ever! KÄRLEK! <3

2013-11-09 @ 17:25:50
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0