Go to bed, she said.

Grinade till Chandler & Monica's frieri på TV här nyss. Trots att jag sett det a million times.
Buhuu, emogirl. Kärlek.


Ikväll efter jobbet var jag hemma hos Elin & c:o - dvs familjen Lindblom - vars katt jag ska bli BFF med nu
när de är på semester i en vecka! Oh yeah! Så jag har fått nyckel och lite sådär. Sen gick jag till Max för de
har Friscoburgare för 25:-! Hello!! Köpte med mig hem, så slapp jag laga middag. OMNOMNOM.

Och nu är klockan 23:00, jag funderar på att gå och lägga mig, är såååå trött. Trött trött trött.
Är lite sugen på att bada men jag tror det blir dusch och sen rakt i sängen istället. Det går fortare.
Risken finns att jag ÄNDÅ står här till klockan 1 eller 2, men då jävlar är jag en riktigt dålig människa.

 
Oj, jag glömde posta, nu är klockan 23:32... och ja, jag ska gå ifrån datorn nu... på en gång...
 
 

Postat av: Lilly

Snygging. <3

Svar: : ) ih, tack!
Ida

2013-11-14 @ 13:48:51
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0