Helg.

Glömde visst att posta de här häromdan, hade ju fredagsmys med min bästa Bea på Donken! ♥
(Hon ser JÄTTEGLAD UT, jag vet!) Herold II var med också. Dexter II is still waiting for eye surgery...

 
Nomnomnom... 

Nu ska jag gå och kolla till Grace och lägga upp mat (och gosa!) innan jag går hem och fixar mat till mig själv.
Har massor med hemlagad thaimat kvar från igår! Asbra, matlådor till hela veckan typ.. : ) Imorgon ska jag upp
MEGATIDIGT för jag har tid hos gyn 9:30.... uäh! Men de ska göra någon random koll, så jag får fortsätta med
p-piller och sådär. Hoppas det. Blodtrycket är ju iallafall under kontroll nu, vad jag vet. SER INTE FRAM EMOT 
BESÖKET IALLAFALL, USCH! 
 
 
Det är kallt ute förresten. Burr.
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0