Hurry hurry!

Uhu, jag är stressad! Sällan! ^^ Har lite tid att skriva här iallafall, medan jag värmer på lite käk.
Har varit på gynundersökning idag, för att kunna fortsätta med mina p-iller, och det gick bra. Får fortsätta.
Blir så äckligt nervös, eller bara det att jag känner obehag, kan man känna sig mer blottad än vid ett sånt
tillfälle? Man känner sig ju lite besudlad. Osexigt värre.

Anywhore.

På väg från sjukhuset gick jag förbi Fabian Flink och köpte - enligt lillasyster, a.k.a Kaffehitler - stans enda
descent latte, x2, och svängde förbi hennes jobb! Tyckte hon förtjänade det! Stannade en stund på stå-upp-fika,
innan jag promenerade hemåt. Har nu tagit en dusch och ska käka lite lunch/middag, innan det är dags att klä
på mig och gå ner på stan IGEN, för showträning! Alltså jag MÅSTE verkligen fixa min cykel nån jävla gång!
Det skulle minska promenadtiden braaa mycket. Och min stress, antagligen. ; ) 

Jag skakar! Usch, det här gillas inte! Nu, mat!
   
. . . 


Alltså okej jag har inte asbråttom, jag har problem. Jag vet. 


Postat av: Sanna

Usch nej, det är ingen rolig situation att ligga där och sära på benen...

Svar: Nej kan det kännas mer onaturligt eller?! ^^
Ida

2013-11-21 @ 18:58:40
URL: http://insaniacparttwo.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0