Inte helt jolly.

Ledsen. 
Över... saker.

Undrar om jag ska på akupunktur imorgon kl 10:45. Det var lixom lite luddigt med infon.
Får väl satsa på att gå upp vid 9:30 SENAST och ringa och dubbelkolla. Så jag inte åker på att
betala fastän jag inte ens var där. Åh. Rörigt. Hade nästan velat sova bort hela dagen.

17 år sedan mamma dog, och sådär.
Men nu, té och sen sängen.
En dusch... får jag ta imorgon...
   
Jag har en bula i pannan.
 

Postat av: kaffehörnan

God morgon
Du anmälde ditt intresse till min Dagens Stjärna
Nu är jag igång, under dagen kör jag ett race

Byter ut bloggarna under hela dagen då och då
Ta ett span på min blogg hela tiden.

Dessutom besöker dom din blogg men samtidigt får du nya favoritbloggar

Ha en fin dag

Svar: He an fin dag du med! : ) Kramis!
Ida

2013-11-04 @ 09:29:07
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Lilly

Jag tänkte på dig på denna dagen finaste du. <3

Svar: <3 Tack Lilly..
Ida

2013-11-05 @ 22:45:05
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0