Moo.

Jennifer lade upp en bild på en maskeraddräkt på min facebook-wall, och skrev att hon tänkte på mig
när hon såg den. HALLÅ HUR SÖT?! Det är mycket i den som känns som jag, öronen (ehh, jag har ju t.o.m
redan girafföron/-horn), kjolen, luvan, benprylarna... ÅH! ♥ Lovely! Ida waaantz! Den är från Partykungen.se;
 
                     
Såååå sööööt! Lätt värt 399:- va? Hehehehehe, mrrrr..... ^^ Köp den till mig?!  (klicka bild för länk) 
 
  
Jag har ätit frukost ganska nyligen. Klockan är 15:23..... say no more.... Jag låg i sängen i 13 timmar och gick
upp klockan 14. Alltså! Jag tycker om att få sova! Tog inte ens piller inatt. Så det var ju bra. Mmm, snark.
På tv är det Top Model-repriser och jag ska snart börja göra mig iordning för kvällens julkonsert-/showträning.

Hepp hepp hepp! Pepp! Soon...
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0