Och på TV går film som jag vill se men inte hinner... ^^

När man redan använder både vinterjacka,
och tjockaste vantarna
och långkalsonger
och TRE TRÖJOR varav två är långärmade och en dessutom rätt tjock
PLUS FLEECETRÖJA (på jobbet)...

...hur fan ska man då göra när det blir kallt på RIKTIGT?



Urriburriburr. Jag är en frusen människa... ^^

Började på ett av porträtten ikväll, En av tre beställningar innan jul. Hur fasen ska jag hinna?
Får sån ångest av sånthär, burr IGEN! Men sen när man väl sätter igång går det rätt bra, och det blir svårt att
sluta ibland... nu efter jobbet har jag stått i tre timmar i sträck, fick avbryta för ett tag sen för att fixa middag.
Hehe. Imorgon är det jobb så det får räcka för idag! Oh, it just turned into "tomorrow"... 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0