Onda grönsaker.

Står här med diskskrynkliga fingrar, tittar på Montazami på TV och undrar vad jag ska laga för middag.
Har precis blandat ihop favvisen kikärtor/tomat/rödlök/citron/salt i en skål. Nomnom!
Men DET räcker ju inte som middag. Inte heller pepparchipsen som jag står och äter ur påsen här...

Nä men vet ni vad? Vi gör såhär; spagetti, tomatsås, bacon, färska champinjoner, vitlök, creme fraiche,
krydd krydd krydd. Ja. I havez. I likez. Lunchlåda till imorgon också. Topp!

 
Mina grymma vantar! 
Och, the number of the gurk.....

                        

Styrelsemötet vi skulle haft ikväll med showgruppen, blev inställt. TRÅKIGT!, tyckte jag. Men lite skönt ändå.
Dagen blir ju så himla himla lång när man sticker dit direkt efter jobbet och sitter till typ 22 eller mer.
Men jag lagade ju inte middag i speciellt vettig tid för det, inte... dags nu, klockan 21:56!
   


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0