Ring of fire.

För att det här
fortfarande är
så jävla bra
att man går av


MEEOOOW ♥ Alltså jag ryser över hela fucking kroppen.

 


Bonus; Snygg tjej:

 
 

Postat av: Ingen

Du verkar komma över honom mer och mer.

Svar: Adam Lambert? HAHAHAHA.
Ida

2013-11-19 @ 12:22:40
Postat av: SUGARSIN - Med spår av unicorns

jäkligt snygg du är ! :D

Svar: Tack snälla : D
Ida

2013-11-19 @ 12:26:59
URL: http://www.sugarsin.blogg.se
Postat av: Ingen

Bra svar där! You go girl!

Jag tror på dig, du klarar det här. Som jag sa tidigare, det räcker nu. Dags att må bra! Du kan vinna över det här, DU och ingen annan. Allt det andra som är bra i livet kommer på köpet när du är du och du ser till att du mår bra och kämpar för att vinna över svårigheterna, sjukdomarna och hindren.

Kom igen nu Ida! Du kan! Jag vet det!


Svar: <3
Ida

2013-11-21 @ 03:26:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0