Schhhhwhat.

00:40. Inga sömnpiller inatt. Måste spara. Fast jag ska upp tidigt så jag är lite orolig att inte få sova.
Ska på akupunktur så det är ju inget ansträngande direkt, får väl gå hem och lägga mig sen om inte annat.
But first, a shower, JAG HAR DISKAT OCKSÅ, så jävla bra. En hel del kvar, ja, but still.


Före VS Efter showträning.

                                                                                             S n ä l l a ,   s l u t a   i n t e   s e   m i g . 
 
 


                                                            *dancing on my own*

                                     
                                                        Hehe, mina fuskler... ^^
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0