Schmöversätt.

Skaffade en Google Translate-knapp på bloggen för ett tag sedan.
Har provat att översätta till engelska ett par gånger och det blir så JÄVLA DÅLIGT översatt.
Folk som läser min blogg på engelska lär ju inte fatta ett jävla dugg. Jag tycker att själva Google Translate
blivit mycket bättre på sistone, men inte den här knapp-versionen som översätter bloggen? PINSAMT! ^^

Update: Glöm allt jag skrev om att det blivit bättre. Försökte översätta på Translate-sidan, blev samma
kassa resultat. Ni får helt enkelt lära er svenska, allihopa. Okej? ; ) 
 
  

Postat av: Andrea

En sån knapp behöver jag! Var hittar man den? Är det bara en html-kod man klistrar in i framen eller?

Svar: http://blogghjalparn.blogg.se/2011/march/googles-oversattning-knapp.html
Här är sidan jag använde för att lägga in den! Yes, det är en kod som klistras in på kodmallarna ;) (om man har blogg.se, hmm, det har ju iofs inte du kom jag på nuuu...) Mitt internet är helt slow just nu så jag kan inte googla fram det åt dig. Men det kan du säkert göra själv. Hihi! Good luck ; )
Ida

2013-12-02 @ 14:05:55
URL: http://andreadolores.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0