Sovalänge.com

På ett sätt kan jag se det som att halva dagen har gått åt och att jag missat/ kommer att missa massor. 
Men samtidigt ÄR det så himla SKÖNT och jag BEHÖVDE verkligen.... sova...
Gick upp strax efter klockan 14. Känner fortfarande att jag hade huvudvärk igår.
Det var mer migränvärk än vanlig värk. Det är så tråkigt när det blir så!
Jag är inte gjord för att smygdricka (hehe, smådricka), jag ska antingen låta bli eller go all in.
 Och igår blev det typ TVÅ glas på en hel kväll, det var ju inte bra... Trots att jag laddade upp
med Resorb innan! Hmm... Hade iallafall en jättemysig kväll med Karin, Thess & Erika, och Mia
& Patrik som även de var med en stund, till Idol. ( - som för övrigt SUGER, kan jag säga efter att
ha RÅKAT se två avsnitt, vad ÄR DET HÄR? Tacka vet jag American Idol, de kan ju iallafall sjunga...)
Pinsamt röstat, Sverige, men det är ju så här det blir... 

Jaja. Jag var ju ändå inte så insatt och bryr mig inte nämnvärt.. ^^ Vad jag bryr mig om just NU 
är att jag ska fixa KÖTTBULLSMACKOR till frukost! Tjohoooo! Jag köpte köttbullar & rödbetssallad
igår, omnomnom! Och sen ska jag typ inte göra nåt mer idag, mitt besök som skulle komma, kommer 
ju inte, så det här med att gå på syrrans julmarknad idag blir nog inte av... hehe, nu hinner jag ju inte.
Men imorgon, efter att vi varit iväg och sjungit, DÅ ska jag gå ner tänkte jag. Sen måste jag kila hem
igen för att eventuellt lämna över porträttet, till de som beställde. Tror att de kommer och hämtar?

       
 

: ) Så ikväll blir det nog bara lite övning, på texter & stämmor, inför imorgon... 
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0