Torsdagar - half lame, half awesome.

Två bilder från syster Elin's blogg som jag lånar nu, fastän det var ett tag sedan de togs!
Från Ladies night, närmare bestämt den 16:e oktober... : ) Men jag hittade dem ju NYSS!

 

Yay! Och idag då, vad har jag haft för mig idag? INTE MYCKET, blir svaret. 
Ironiskt nog - efter att jag klagat över att jag inte ville gå till sjukgymnasten i gårdagens inlägg - så FÖRSOV
jag mig imorse och MISSADE besöket. Fasen också. Jag som tyckte det var slöseri med pengar, och nu måste
jag alltså betala för ett besök som jag inte ens VAR på. Snark.... Var så jävla trött så jag hade stängt av två
alarm och inte kommit upp... sen sov jag till 11:40, gick ner i tvättstugan och startade två maskiner tvätt, 
och sedan gick jag upp och lade mig och sov en stund till. Till 13:20. TRÖTT TJEJ.

Sen gick jag omkring i pyjamas och lallade hela dagen typ, till klockan var typ halv fem, för då var det dags
att sminka sig! Showträning ikväll.... och nej, man behöver ju inte sminka sig bara för det, men jag känner mig
mycket piggare och sen föredrar jag faktiskt att lägga den tiden på att vara mitt snyggaste jag... : ) 

 
Dags att raka av det jävla håret snart. Jag älskar det långa och det lockiga but it's gotta go.
Jag låter det ju inte vara. Det är så jävla lite kvar. Måste göra det så fort som möjligt, så det hinner växa
så mycket det bara igår. Jag tänker mig in i, hur det skulle kunna vara, att faktiskt ha UTAN på showen,
fast inte på hela men kanske nångång. Om jag vågar. Om jag fått någon frisyr alls tills dess.

Man måste ju ha en morot lixom.
Jag behöver nog ett helt morotsland...

Nej nu måste jag äta. 
 

Dans framför speglarna...
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0