Yesterday and stuff.

Jag gillar inte att må dåligt. Är VAN, men gillar det inte. Jag är inte så bra på att handskas med det, 
trots att jag är van. Ser mig mer som emo och destruktiv än en problemlösare. Ja förutom när det kommer
till kärlek och förhållanden då, där har jag alltid varit en krigare. Har inte så mycket att kriga för nu, dock.

Jag känner mig ensam.

Det senaste inlägget är bara så deppigt så jag vill skriva ett nytt! Igår t.ex., hade vi en asbra showträning,
trots att jag var nere innan, och inte hade någon hjärna, o.s.v. Vi var några stycken som kom tidigare, så vi
gick igenom lite innan och det var skönt! Svettig redan innan träningen ens börjat! Haha. Sen körde vi igenom
de två vi fick senast och fick även en NY, som var helt awesome! Bästa, typ EVER! ♥  Vi körde lite julsånger
också, men för det känner jag typ såhär "bla bla bla", för min hals och min käke pallar inte med det där just
nu. Är mer pepp på att bara dansa och köra hårdkörning inför våren, och sjunga den typen av låtar, och hoppa
ner på tenorstämmorna när stämbanden inte vill sjunga som vanligt, det är lixom DET DÄR som är det bästa
jag vet. Bästa bästa. Fast jag svettas i håret och känner mig lite begränsad rörelsemässigt av peruken, men
ryggen har iaf inte varit något jätteproblem ännu. Upptumme! Bild; Hemma utan håret och varm och glaaad! : D 

 
Och för att få med hela gårdagen, så var jag först nere på stan hos sjukgymnasten, kan väl erkänna att jag inte
riktigt fattar grejen ännu, det är lite mer mindfulnessinriktat, men jag känner att det kanske inte passar mig.
Inte just det. Inte just nu. Jag behöver mer akuthjälp, typ. En kiropraktor, kanske, som inte har ihjäl mig? Idag gick
jag dock på akupunktur hos samma person, det var bra. Sov efteråt i en och en halv timme. Ska dit eventuellt
måndag också, och fredag, för akupunkturen har jag iallafall förtroende för! 

Ja, och efter besöket igår så gick jag på stan en sväng och köpte värsta kattöron-tiaran, typ, så FIN! Så JAG!
Sen gick jag och lunchade med lillasyster, vi delade på en lunch på Wendy's. Bra för små magar.. : ) 

 
(den är ljuuust guldfärgad, nästan en blandning av guld/silver, med små pärlor...) 

På vägen hem fotade jag hösten, och gick med Metallica i lurarna. Var lite småarg och kände för att få ut lite
frustration när jag kom hem, så då pluggade jag in en av gurorna och bestämde mig för att lära mig All Nightmare
Long på gehör. Det gick ganska skitbra! Höll ju på i ett par timmar, varsågod grannarna! ; )
Tog mig inte igenom hela såklart och många partier hoppade jag över, men jag är nöjd över mitt resultat!
 
Nä, ni får inte höra. Inte nu iallafall. Försökte spela in men det låter ju inte lika bra genom camen/mobilen. ^^

       
 
Idag flyttar lillasyster från sitt hus till en fantastiskt fin lägenhet, och jag ska över och vara moraliskt stöd /
hjälpa till att packa upp / bara älska henne, och sådär! Min fina Hanna! ♥
 

Postat av: Lilly

Höst.<3

2013-11-01 @ 19:06:32
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: S.

Hoppas du får ordning på kropp och mående. Vill ju se den där glada, glittrande Ida:n! :)

Svar: Thank you.... jag också... : )
Ida

2013-11-01 @ 19:10:35
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: kaffehörnan

kul du är med

En fråga

Kommer det upp en ruta när man klickar in hos mig ?
Vet du vad de kan bero på, vore jag tacksam

Svar: Nope, ingen ruta kommer upp för mig! Då hade jag inte kunnat skriva till dig : )
Ida

2013-11-01 @ 19:24:42
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Patrik

Kärlek och förhållanden är alltid värda att "kriga för". Är ju det viktigaste och bästa man kan ha…

Du passar riktigt bra i kattöron :) Får en känsla av att jag sagt det förut, men du passar ju i typ allt så det så.

Svar: Jo, jag krigade i några år, men inte lätt när den andra inte vill..... : /

Thank you <3
Ida

2013-11-01 @ 21:13:09
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0