Art attack

 
 
Ah men shit, Ida, nu är det inte bra. Har lovat lite tjejor att ha genomgång av koreografierna vi fick förra veckan,
imorgon innan träningen. Inser nu att jag inte har någon hjärna, så jag kommer inte ihåg ens hälften. Försöker 
sjunga lite låtar och har ingen röst heller, det här måste vara lite sämre än det sämsta jag brukar ha? Och sen har
jag haft SKITONT i hjärtat (?) halva dagen, en vanlig människa kanske hade ringt ambulans eller nåt men jag
orkar lixom inte. Kanske är det "bara" lungorna.... ehhh.... Jaaa, eller så lägger jag mig i soffan och är emo.
Skitfint. Är det meningen att jag ska dö eller nåt, så gör jag väl det. Såhär kan man ju fan bara inte må.
Ja och den jävla KÄKEN och ryggen och magen också då, för att gnälla lite extra.

Uuuurkkkk....
 

Postat av: Lilly

Stackare. :(

2013-11-01 @ 09:32:03
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Linna

Hoppas du mår bättre nu vännen!
kraaam!

2013-11-01 @ 13:28:19
URL: http://www.fairydiary.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0