Fruvar.

Oj, nu höll jag nästan på att missa Hollywoodfruarna för FJÄRDE tisdagen i rad! DISASTER!
Men har kollat sedan kvart över. Hittills ingen Gunilla Persson & ingen Maria Montazami men jag
såg att det är dags efter reklamen! Det är ju dem man vill se! 

Idag har jag jobbat, hostat, och haft lite kvalitetstid med Bea på både Donken & Ica. 
Hon har lite dåligt inflytande på mig, kom hem med en massa glass lixom?! Vafan! ; ) 
..och popcorn och choklad, jag har ju redan haft mens, vad ÄR det här? Nej, jag var ju INTE gravid,
det har vi ju redan kommit överens om, kroppen & jag, och den där prylen jag kissade på. Bra.

Så, eh... jag måste laga mat ändå, för att ha till lunch imorgon. Åt middag på Donken. Tråååkigt!
Fast jag kanske kan svänga ihop nåt utan att laga, har makrill & grönsaker & bröd, det ORDNAR sig. 
Det blir bra. Det får bli bra.
 
 

OH nu är reklamen slut, gotta go.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0