Kawrt-nee's sweetheart.



Censurerad version? Hallå. DET funkar ju inte på Courtney förstår ni väl..... ^^
Men det var det enda som bjöds här.

Jag är astrött och har varit riktigt yr och jobbig idag på jobbet. Skulle bara hem och lägga mig och sova,
tänkte jag! Men nej, så blir det väl aldrig... står kvar här. Varför står jag, som stått i över åtta timmar på jobbet?
Stupid fuck...


Nu får jag INTE sova i soffan för klockan är lixom snart tjugo i tio, borde fixa middag... uäh. ORKESLÖS.
Men hungrig, också, tror jag (min mage är asjobbig) så jag ska fixa mat. Rostbiff - them fat ones, inga tunna
töntskivor här inte - och sallad. Mmmmm, yes. 
 
Jobb imorgon igen. Sen är mina fyra-helger-i-rad klara. PHEW. 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0