Ladies Night-rep.

Har precis kommit hem från Ladies Night-rep som vi varit och kollat på, jag, Elin, Hanna, Emelia och Gabbi!
FAN VAD BRA!! Vi kan ha varit de mest lyriska i publiken... och nära satt vi också, så det var bra kontakt med
artisterna! Skitbra show. Får inte avslöja något eller visa bilder, men den här kan ni få, på systrarna Berg
precis innan. Mmmm! Vi gick igång bra på de flesta av låtarna, och kläderna, och koreografierna, nu är man
allt bra sugen på vårens Återskenshow alltså... åh! ROLIGT! Tack ladies, & speciellt Furin för vip-biljetter! ; ) ♥


 
Efteråt blev det Donken i Hälla, temat blev QP & c:o för 40 spänn... och så lite frappe på det! Nomnomnom.
 

Nångång ska jag tvätta min spegel. Sheldon hade självdött om han såg den.

Sen skulle jag fota att jag hade paljettshorts på mig! Värsta showigt! Det syntes inte så jättebra,
så jag tog en bild till, men jag hade INTE fleecetröjan på mig när vi kollade showen... hehe... ^^ *hot!* 

 

Postat av: Kaffehörnan

Vad rockig tjej

Svar: : ) <3
Ida

2013-10-18 @ 08:50:22
URL: http://www.kaffehornan.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0