Nemo problemo.

På förstasidan av blogg.se ligger det några svartvita SKITFINA gravidmage-foton,
och jag ba "Uääääh, det där kommer aldrig hända mig, allt är försent, yada yada, emo emo emo".
Det är ju lixom SÅ HIMLA FINT. Det är ju det. Gråter till förlossningar på tv. Även fast jag varit
en sådan som "aldrig" ska skaffa barn. Det ändrades ju lixom de senaste åren, inte så att jag
känner att det är dags på bra länge säkert, men ändå. Det är ju typ det ultimata kärleksbeviset.
Iallafall enligt mig. Och jag trodde lixom att det var dit man/vi var på väg... tids nog.
Som sagt, gråter till förlossningar på tv. Var med på en själv en gång, åh, underbart, läskigt, underbart.
Och bröllop. Gråta. Och allt som är kärlek. Gråta.

Jag känner mig rätt ensam.

MEN jag har iallafall lyckats klara av ytterligare en arbetsdag med bara några få jobbiga hostattacker,
har dessutom lyckats få igenom min önskan om löneförhöjning (tjohoooo, jaaaa!) - även om det bara kommer
att resultera i ett par hundra mer i månaden. But still! Skitbra! : ) Och jag har jobbat med Miriam som är så
himla rolig att jobba med. Och det är dans ikväll. Som jag visserligen borde skippa, p.g.a hostan, men nu
kan jag inte bestämma mig för om jag ska stanna hemma, eller vara där och bara TITTA så jag inte missar
någon ny koreografi. Jag är iofs as-sämst på att bara TITTA PÅ. Bäst är väl att inte ens byta om isåfall,
jag lär ju inte dansa i det jag har på mig nu.... nej, det blir nog bra, vi får se.

: )

 
Kollahärå, struuumpoooor!



Och bäst av allt (dök nästan ner i lådan!) - NEMOSTRUMPOR!! Inga i min storlek, men får man köpa på sig 
dem ändå IFALL MAN FÅR NÅGRA JÄVLA UNGAR NÅNGÅNG? Nemo Nemo Nemo ♥

 
 Update: Även på Bilddagboken ligger en stor svartvit gravidmagebild som cover. MEN OKEJ. Jaja. 
 

Postat av: Sara

Aaw! Tror det kommer hända dig oxå tids nog, även om det inte ser så ljust ut just nu!

Svar: Jag tänker inte bli en "old mommy"...
Ida

2013-10-09 @ 22:40:16
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Linna

jag känner med så ida men jag tror visst att du och kanske även jag kommer få barn nångång. vissa får det bara lite mer innan oss ^^ tror du inte? kraam

Svar: Det är inte så mycket det, att jag bara vill ha barn, utan att jag ville dela det med HONOM... : (
Ida

2013-10-10 @ 08:23:55
URL: http://www.fairydiary.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0