Pyjamas / snor / dans

Snor snor snor. NEJ SÅHÄR ska vi ju inte ha det?! Något har hänt det senaste dygnet. 
Förkylningen slog till! Vadå, igen? Jag HOSTADE ju nyligen, i typ två veckor, och så fick jag må
"okej" i ett par dar, nu är det dags för nästa sväng..., eller? Uäh... ingen lust. 

Hoppsan, det ligger fortfarande bullbitar på golvet sen kalaset i söndags. Jag har diskat iallafall!! ^^
Jag har inte TITTAT under bordet tidigare. Om man säger så. Nu ska jag och mitt snor (tack, nu smakar
det äcklig nässpray ner i halsen)
dricka nåt jävla té med jävla honung. Ikväll ska det ju dansas igen,
fast denna gång med showgruppen!! Wohooooo! Jag är så pååååå!
*svårt att tro när man ser mig nu i min pyjamas klockan 13:21....*

 
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0