Sov nu, kvinna.

Jag har sista-minuten-sms-inbjudit min familj att komma och fika här lite imorgon om de vill.
Fick lite ångest över det och började skaka nervöst som vanligt, vad är det för fel på mig? TÖNT!
Har inte bjudit över familjen på 4 år. Jag vet, jag är sämst. Men jag ser fram emot det. Också. : )

Ska låna lillasysters kaffebryggare (min dog kalkdöden för ett par år sedan) och jag var och handlade
en del fika tidigare ikväll. När jag lyckades komma ur pyjamasen.. : ) Så jag har gått här och småstädat
lite, har diskat också, och imorgon ska jag försöka röja undan på bordet här. Här, där det står två jävla
datorer och ligger en massa räkningar och andra papper & tidningar.. hehe. Kaos! Klockan är tjugo i ett
så jag tänkte komma i säng snart och komma upp i bra tid imorgon. Måste ju köpa kaffe också! Darn! ^^
Säkert mer fika också, det beror ju iofs på hur många som tänkte komma. So far vet jag att Hanna & Elin
& deras familjer kommer över, så det blir ju mys iallafall. Får väl dra på lite tv-spel åt kidsen så de kan
roa sig med det sen, när vi andra dricker alldeles för mycket kaffe! Hoho. 

Nej, nu får det bli sängen. Vet inte hur jag ska lyckas somna. Vill inte ta tablett, ska nog sätta på lite tévatten
istället och dra en mugg kamomill.. oh yeah... : ) Fasen vad ont i ryggen jag har förresten! It's a shitty price
to pay för att ha askul och dansa natten lång!
  
 
(Bild från i onsdags kväll efter Ladies Night med en take-away-frappé från Donken ♥)
  

Postat av: johanna

mysigt att bjuda över familjen ju! :) Hoppas ni får en toppensöndag med massor av kaffe, fika och skratt :)

Svar: Tack! Ja men det blir ju alltid så många, bara fast det kommer några stycken. Storfamiljen! : ) Hihi! Dags att städa och köpa mer fika.... fast först, frukost! Kramis! Ha en fin söndag du med!
Ida

2013-10-20 @ 09:54:21
URL: http://tigermysig.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0