Stick.

"Men gå och kissa då!" - sa Hanna & Oskar. Hjälp. MEN NEJ. Inga rockstar babies här inte,
det var ju bra, det hade ju varit sämst timing ever? Och hade det varit så, hade jag varit
inne i månad 3 snart, så Thank Go-hod, och sådär. Min kropp är lite förvirrad bara?

Åt en megastor kanelbulle iallafall. Så jag är fortfarande inte hungrig på middag. Klockan är snart
halv elva så jag BORDE ju äta. Det blev inte så mycket lunch heller, min kropp vill inte, den vill mest
må illa och vara yr, uppenbarligen. Åt mest keso. Ehh. Har börjat med lite sånadär Naturdiet-shakes 
på jobbet, INTE som diet/måltidsersättning, utan som EXTRA, så jag får i mig lite MELLAN målen. Bra bra. 
Kaffe latte-smaken är jättegod! Omnomnom.. det var 3 för 39:- på Ica, borde ladda upp med några till.

Oj nu glömde jag posta. Var jag klar eller?
ÄT, KVINNA. 
 

Postat av: Anna

Mehh, du har börjat skriva så mycket i gåtor så jag hänger knappt med halvvägs... Fast ja, detta inlägget förstår jag ju! Och turiotur kanske!?😕

Svar: Ja, det blir så svårt när man känner att man MÅSTE skriva om vissa saker, och få ur sig vissa saker, när det är om en person man knappt får skriva om...
Ja, det var tur.
Ida

2013-10-02 @ 13:26:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0