X

Igår plockade jag bort hår från huvudet hela dagen.
Jag sket i vilket. Det har aldrig varit såhär illa.
Hur ska jag någonsin vinna över det här?
Jag orkar ju inte. Kan inte finna den styrkan nu.

 
Och min kropp mår inte så bra heller. Allt är ju mitt eget fel. Det vet jag väl.
Jag fryser jämt och ironiskt nog - jag börjar bli hårig. Neeej, inte på huvudet, 
på kroppen, den försöker väl hålla värmen. Och ändå känner jag mig tjock.
Fantastiskt. Idiotiskt.
  
Det värsta är väl att man inte tycker att det spelar någon roll. Man ser på sig själv
och tänker "Varför ska jag?" - och så orkar man inte. Finner ingen anledning. 
Jag grejar inte det här med att vara utan kärlek. Kan jag inte få showträna och
dansa varenda dag? Please? Det är typ det enda som får mig att vilja framåt,
och att vilja fortsätta, överhuvudtaget, nu.
   

Postat av: Carro

miljoner styrkekramar och kärlek till dig <3

Svar: <3
Ida

2013-10-28 @ 15:48:00
Postat av: Jessica

Jag hejar på dig. Jag hejar på att du kan. Och vet du.. om du funderar på att raka av dig håret igen? Gört! Du såg så fab ut sist! Styrka och värme till dig Ida!

Svar: <3 Tack! Inte för att jag kommer visa mig så ute, eller vem vet, inget blir ju som man tänkt sig... jag funderar på att göra det ganska snart.
Ida

2013-10-28 @ 16:49:13
Postat av: S.

Att bli hårig är en bieffekt som anorektiker har.. :/ Ida jag är riktigt orolig för dig.. <3 :(

Svar: I know, usch, det är skrämmande, jag vill inte bli luden, och jag vill inte att min kropp ska må dåligt, men jag gör ju tydligen inget bra för den..
Ida

2013-10-28 @ 17:36:38
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: Eva

Men Ida... Du har ju fantastiska vänner omkring dig. Dom betyder väl något i alla fall.. DET är också kärlek.
Tänker på dig! Massor av styrkekramar till dig!!! <3

Svar: <3
Ida

2013-10-28 @ 17:47:41
URL: http://www.eltonsmamma.wordpress.com
Postat av: Mejlin

Ida, du är ju så fabulous och fantastisk!
Jag har också precis förlorat min stora kärlek och lever med ett helt förstört och krossat hjärta, MEN det finns fina saker i världen också! Du verkar ha så många fina vänner som ställer upp för dig, och det är också kärlek. Musik och att dansa är också kärlek!

Jag tar mig igenom dagarna genom att fokusera på det lilla som är bra ändå. Min kropp är också helt pajj och jag kan inte ens dansa, men man kan vara glad för små saker ändå. Jag tror på dig! Nån jävla gång kommer det att bli bra igen. DET MÅSTE DET. JAG VET DET <3

Massa kramar och styrka till dig. Du kommer klara det! Ta hand om dig så bra du kan även om det känns hopplöst. Du kommer att hitta mening och lycka igen. Du är värd att må bra och jag vet att det kommer att hända. Kämpa! Det är värt det till slut!

Svar: Tack fina, för din långa fina kommentar <3 Jag önskar att jag fick dansa och showträna varenda dag, så jag fick mer energi (okej man blir ju "slut" men på ett helt annat sätt) och fick hålla mig fast i något jag älskar att göra. Det finns alldeles för mycket tid just nu att bara må dåligt på, och jag fastnar så lätt i det. Jag träffar inte vännerna så ofta faktiskt, det är väl ingen annans fel än mitt eget, som är så dålig på att komma ut. Och när man behöver det som mest, är man ju som sämst på det.
Jag vill också tro att allt ska bli bra, men jag börjar tro att det inte är så, iallafall för mig. Som om jag redan fått alla mina chanser, and believe me, jag tog dem, tror jag, men ändå blir det såhär... Jag har så svårt att se meningen med allt det.


PUSS & KRAM!!!
<3 <3 <3
Ida

2013-10-28 @ 18:50:20
Postat av: johanna

tusen styrkekramar till dig vännen <3 <3

Svar: <3 <3
Ida

2013-10-28 @ 19:56:29
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Lilly

Åh vad jag känner igen mig... :( Kram . <3

2013-11-01 @ 09:46:37
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0