Years.

Alltså URSÄKTA MIG, men varför säger blogg.se (inforutan här till höger om ni klickar på min bild)
att jag är 29 år?! Det är ju för fan flera daaaaar tills jag fyller!!! Aaaah! Fan heller!

^^


En annan är det dock som fyller år idag. Idag, som i tisdag, som i 15:e rocktober.
En som inte är vad han brukade vara. Well, that sucks, doesn't it?

Grattis......



I ' m   y o u r   d r e a m ,   m a k e   i t   r e a l . 

 
Det ska regna och vara jävligt kallt på min födelsedag, skriver de.
"Kraftigt regn", dessutom.
Jaha. Ja tack då. 
 

Postat av: Eve

Fast imorse sa de att första snön kommer på kvällen på din födelsedag :)

Svar: Måh. Det har den gjort förut en gång. Det är väl iofs lite fint. Kanske. Men 3 grader och "kraftigt regn"? Nej fyyy, så omotiverande! ^^
Ida

2013-10-15 @ 12:50:03
URL: http://eveseden.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0