14:e september

Jag är LITE bakis idag. Klockan är 15:22, jag har nyss ätit tre rostade mackor. Utan kanter.
Med ost & tomat. Och lite salt på tomaten. SALT ÄR GOTT. Bea & jag delade på två flaskor rödvin
igår och hade en helt underbar spontan prat-kväll! Varvat med lite youtubeklipp med Jonas Gardell,
Eddie Izzard, och diverse knasiga djur. 

När jag kom hem var jag jättepepp! Och då var klockan 01:50. Jag ville dansa och sjunga. Så det gjorde
jag, framför datorn, framför showklipp från 2012. Hehe. Sen pratade jag i telefon. Och sen var klockan helt
plötsligt HALV NIO på morgonen. Hur fan gick det till? Somnade vid halv tio, och sen vaknade jag hundra
gånger, och gick motvilligt upp 4 timmar senare. 

Ni förstår väl att jag inte är lika pepp idag, som inatt när jag kom hem? HAHAHA.



Ja, hur ska det här gå egentligen?
*sätter på vattenkokaren till snabbkaffet för tredje gången*
 
Idag är det en händelserik dag, tro det eller ej! Inte rent fyskiskt, men -
jag har namnsdag, och det är tre födelsedagsbarn som delar dagen med mig,
bl.a. mosters bästa lilla Viggo som fyller 5 år idag! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
Och sen är det ETT ÅR SEDAN jag vaknade och inte kunde gapa längre.
Fattar ni? Ett ÅR sedan käklåsningen drog igång. Still fighting it. Alltid.

Ska vi fira? Njaeh, vi firar Viggo (och Leo) imorgon iallafall, det får väl räcka... : ) 

 
 
(bra att det tog över 20 minuter innan mitt internet ville ladda upp en bild...) ^^
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0