Busy tuesday!

HAHA, läste två helt otroligt roliga inlägg med misslyckade bebis-/barntatueringar. Måhh...
Stackars människor. Men jätteroliga bilder & texter. Kika in HÄR och HÄR om ni är nyfikna. You are!


. . . . .


Idag har jag jobbat, och sedan direkt till rep, Herman & jag körde igenom låtarna inför fredag & lördag.
Sedan gick jag upp till Eve som är nyinflyttad, fast i sitt gamla hus, och tittade på nya lägenheten.
Jättefin och STOR! Drack lite kaffe och kollade på Hollywoodfruarna också. Vid 22-tiden promenerade
jag hem och fyyy så kallt det var. Tre (iofs tunna) tröjor och jacka, haldsuk och vantar. Och ändå burrigt.
Och fr.o.m. Fjärdhundragatan så var det INGA gatulyktor som lös där jag gick. Rätt mörkt alltså!

Har ätit middag, superdupersent, och så superdupersimpelt som ett paket nudlar.. har fixat sallad till
morgondagens lunch också. Så går det fort. Lite makrill till det, tror jag. 

Klockan är tolv redan, ska nog ta en tablett och dyka ner i sängen, dock med en liten mellanlandning i
duschen. Yeah yeah yeah. Godnatt på er!


 


Postat av: Patrik

Är nog bättre att hålla sig till att "bara" tatuera in namnet istället för en bild....


Svar: Hahaha, jaaa.... oh my goood.... : )
Ida

2013-09-04 @ 06:06:35
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: S.

Hahaha, oh my godness vilka fula tatueringar! Så det kan bli ibland...

Svar: HAHA, asroliga! Men ja, stackars stackars dem.
Ida

2013-09-09 @ 09:59:02
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0