Drunken sailor?

HELLO, THIS IS YOUR CAPTAIN SPEAKING... 


Jag är så trött!!! Nog för att det varit fullmåne, men vad har det varit MED dagens kunder alltså?
Nej inte alla av er, men måga av er. Har aldrig varit med om liknande stök och härj. JEBUS alltså.
Och så ska man hem och STÄDA, efter att redan ha gjort det i typ 8 timmar. Oh joy.

Har dammsugit och torkat golvet i badrummet, ska ta vardagsrummet också, och disken, den eviga disken.

Imorgon kommer han som jag älskar hit. Och lämnar tillbaka min nyckel. Och andra saker. Vilken dag det
kommer bli. Typ, kill me? Jag har visserligen bett om det själv, och imorgon är det två månader sedan han
valde att gå ifrån mig. Jag gillar inte det här. Jag gör verkligen inte det. För mig är det fortfarande HAN som
finns där i mina framtidsplaner/drömmar. Vill jag bara inte inse?
 
Vi älskar ju varandra fortfarande. Det gör vi. 
Och så finns det andra dörrar som står på glänt för mig, men jag kan inte gå in där än.
Det är ju inte så enkelt.
  
  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0