♥ ♥ ♥

Mammas födelsedag. Idag skulle du blivit 64 år!
Men de senaste 17 åren har vi fått tända ljus i minneslunden istället för att fira med dig.
Det är ett orättvist jävla liv, det kan man ju ha långa utläggningar om.
But for now - ÄLSKAR DIG min mamma! 

♥ ♥ ♥ 


Men så står man här och ler ändå. För jag tittar på sång, jag tittar på show!
Nya klipp uppe på hemsidan (från de senaste produktionerna) och här kommer ett, till att börja med,
som ni inte sett, mina fina små läsare! Solisten heter Malin och hon är grym!! Mig ser ni näst längst ut
till höger, 
på första raden. Ett stort mörkt hår bredvid det ännu större blonda håret.. ^^


 
(från Rock All Nite 2012)

 

Postat av: Mia

Oj, filmklipp! Måste kika!

Svar: SOM FAN!
Ida

2013-09-13 @ 22:53:57
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0