I'm a gorgeous superhero.

Korthårig häromkvällen, enbart inför spegelpublik.




Tvättade igår. Med lockigt hår fläckvis, lång hals och en Beatles-tisha. 



Satt i solen på balkongen idag. Försökte värma mig. Har megaont i huvudet efter dagens spelning.
Det var begravningen idag. För en jämngammal kompis pappa. Åh, det var en fin begravning och solen
sken in genom fönstrena. Sången gick bra fastän jag var så otroligt nervös och spänd innan. Det var inte
så farligt som jag var rädd för. Det kändes fint. Även att stå där, så nära den vita kistan och alla blommor.
Nära alla gråtande sörjande. Jag hoppas jag gjorde ett bra jobb. Jag kommer alltid att minnas den här dagen,
den där stunden. Den första begravningen jag tackade ja att sjunga på. A special place in my heart.
 
 
 
Sen träffade jag mammalediga kollegan Madde för en fika. KUL!! ♥ Saknar henne på jobbet och det var så
himla mysigt att träffas UTANFÖR jobbet också. Det får vi göra fler gånger... : ) Sen skjutsade hon mig till Ica
och jag hämtade ut ett paket från H&M som jag väntat på i ett par veckor, med den där otroligt vackra cape:n.
Jag tvekade lite i början, skulle jag verkligen beställa den? De kostade ju ändå 499:-... men med 10% rabatt
och en förhoppning att den var precis sådär vacker på riktigt som jag föreställde mig, så bestämde jag mig.

Och HALLÅ. Jag är numera KÄR. Jag vill inte ta den av mig. Den är så himla fantastiskt fin så jag hade säkert
kunnat ge det dubbla för den. Ooooh my lordi. Tusen foton och inget gjorde detn riktigt rättvisa, men jag kan
ju försöka visa upp den iallafall;

 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥  Need I say more? Näeh. SÅ JÄVLA SNYGG. 
 
Bonus: Jävligt snygga disktrasor.

 

Postat av: Eve

SJUUUUUKT fin ju! Never take it of!

Svar: AAAJ LÖÖÖÖÖV IIIIIIT!
Ida

2013-09-06 @ 21:07:31
URL: http://eveseden.blogg.se
Postat av: Sara

Den var riktigt jäkla snygg. Och bra jobbat att inte bryta ihop mitt i sången, det hade fan jag gjort. Usch! Jobbigt med begravningar..

2013-09-07 @ 07:38:57
URL: http://tuulia.blogg.se
Postat av: anaaaaa

åhhhhh gud vad fin! hur fasen har du lyckats få så smala, fina ben? *_*

Svar: De ashöga klackarna gör sitt... har ganska korta ben och rätt feta lår annars. Jag lovar! Annars om man vill gå ner massor i vikt kan man ju testa att vara arbetslös och bråka med Försäkringskassan i ett par år. Det funkade uppenbarligen för mig, för sisådär 3 år sedan... ^^
Ida

2013-09-08 @ 14:12:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0