Pigg?

Igår skrev jag följande på min facebook; "Min lilla basilikaplanta har fler liv än en katt."
Och det har den verkligen. Den typ dör och återuppstår var och varannan dag. 
Fotade den idag på lunchen, vid tretiden, och sedan vattnade jag den, och fotade när
jag kom hem igen vid halv åtta ungefär. Kolla skillnaden! : ) Vilken glad liten växt!


Tralala! Och då vill jag alltså påpeka att den ibland ser ÄNNU ledsnare ut, but it always bounces right back.
Och nu ser den faktiskt t.o.m piggare ut än på pigg-bilden... Nomnomnom. Så bra!  : ) 

Själv är jag inte alls så pigg (bra!!!) men jag kan låtsas vara det på bilderna här. 


 
Nej men det här verkar ju faktiskt lovande - trots bilderna - jag kanske kan sova utan tablett inatt! Oooiiih!
Imorgon ska jag tvätta, hälsa på pappa, lämna bröllops-pyssel-grejer, kanske hinna träffa Elin och sen
på kvällen är det kör igen! Sing sing sing.... måste sjunga en del på dagen också, köra igenom låtarna till
spelningen, iaf begravningslåten, gillar inte att jag redan är nervös! Som om JAG har det värst lixom?! Näeh.
Fan då. Om bara kroppen var med på noterna... jag typ skakar hela tiden, not good at all. Lugnande, någon?

Godnatt på er. Puss!
   

Postat av: Sanna

"It's alive!" Fint med växter som är tåliga.
Det är min typ av växt det :)
Bra om du får sova utan sömntabletter.
Det har jag inte gjort på år.
Vad får du för några? (behöver inte svara om du inte vill, eller om du vil svara men att jag inte publicerar svaret så går det också bra)
Sedan vill jag bara tillägga att jag tycker att du är så vacker.
Hur gör du för att få ögonbrynen så perfekta?
En make-up- video kanske? :D

2013-09-05 @ 00:09:01
URL: http://insaniacparttwo.blogspot.se
Postat av: Carro

haha vilken rolig växt : ) och fina bilder på finaste ida:n!

2013-09-05 @ 00:39:53
URL: http://rosatussilago.blogg.se/
Postat av: S.

Känner igen det där med döende växter. Min ros jag köpte på ICA trodde jag hade sett sina sista dagar men icke, ena delen av plantan dog men bredvid växte det så det knakade :P

2013-09-09 @ 09:53:33
URL: http://tuulia.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0