Wohoo.

Fan jag kommer ju tappa alla mina (få) läsare jag har, jag skriver ju aldrig längre! 
Men det är inte alltid man har lust, eller känner att man BORDE dela med sig av det man känner,
speciellt inte under de här omständigheterna. Bla bla. Jag har jobbat idag, fastän jag mår skit,
och det är löningshelg och det har varit en MASSA folk och försäljningsrekord tror jag, för min del iaf,
under de lite dryga två åren jag jobbat där. Trevligt. : ) Hade varit lite roligare att må bättre. Nu var det 
mer att börja på minus, och ta det därifrån... hehe. Men jag är ju vid liv, så varför klaga?

JO, för att jag har så ont i ryggen, det är jobbigt att andas, och så är min mage typ SÅHÄR stor och
uppsvälld och jag kan typ inte äta NÅGOT utan att bli så? Mår t.o.m illa av vatten ibland, KUL.
Jag är iofs inte så himla snäll mot min kropp alltid. Men börjar fundera på om det kan vara pasta...
Har inte ätit det på jättelänge, men nu den här veckan har jag gjort det ett par gånger, och jag mår
inte ALLS bra! Så man kanske skulle fundera över sambandet... men vadå, en italiano som inte kan
käka pasta? DISASTER. Hur gott är glutenfri pasta? Alltså det är en ärlig fråga, är det en jätteskillnad?

(...ryggen gör väl ont av all fantastisk DANS dock! ^^)

Är rätt frusen också, står här i fyra tröjor och jeans och benvärmare.. och tycker att det är lite kallt...
Ska göra som igår, lägga mig i soffan med gosiga överkastetöver mig. Mmm! Vill ju inte komma med
värsta gnällinlägget nu när jag äntligen skriver något! Något som är BRA är ju att jag har en massa goda
osthjärtan här som jag står och hetsäter! Eller, är det så himla bra? Hahaha! GOTT är det iallafall.

 
Såhär fint blev det förresten i mitt sovrum tidigare i veckan, med hjälp av en klädställning från Ikea för 99:-!

 

Postat av: Patrik

Mig tappar du inte som läsare :) Även om jag varit lite dålig på att kommentera på slutet... har fullt upp utanför det där Internet, men läser självklart det du skriver.

2013-09-28 @ 22:25:22
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Maria

Och jag har lagt in dig på mitt bloglovin-konto, så jag hänger allt kvar jag med. =)

2013-09-28 @ 22:28:29
Postat av: johanna

jag har gjort som maria, lagt till dig på mitt bloglovin-konto så jag hänger allt kvar :) även om jag är en dålig kommentator i perioder ;)

2013-09-28 @ 22:48:43
URL: http://tigermysig.blogg.se
Postat av: Lilly

Jättetjusigt i ditt rum.

alltså jag har nog tänkt på det,att du ser lite italiano ut. ;)

Dessutom jag brukar inte blogga om jag inte mår bra. Jag tycker inte om att gnälla på min blogg. Vill hellre ha fina minnen man kan kolla tillbaks på sen. :) Fan önskar jag hade sparat min blogg som jag hade som 17åring....Synd att jag raderade den i ren ilska.

2013-09-29 @ 01:29:34
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Mia - Fröken Dalarna

Jag gillar glutenfri pasta! Sån majspasta, tycker att det är jättegott! :D

Svar: Kanske värt att prova och kolla om det kanske gör skillnad? : )
Ida

2013-09-29 @ 18:29:02
URL: http://byggmia.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0