DONE!

Idag lade vi fanimej SISTA låtarna med stödkörer till showen!! Aaaah, fantabulous! Vilket jobb! 
Heja Marcus, mig & Herman! : D *viftande upptummar* Jag har spelat in roliga filmklipp på mobilen
som jag tyvärr inte kommer att visa här, spoiler alert, typ, eller bara... näeh, tyvärr. Men så fort jag
tittar på dem kommer jag att le, that's for sure! ; ) Vissa kan spela flöjt, det är allt jag har att säga. ^^


                           Här jobbas det med annonser, inte en ledig stund här inte ; ) 
 

Klockan är 00:19, råkade visst glömma att jag stod här och skrev, jag har inte ätit middag och vet inte om
jag tycker att jag borde det såhär sent heller, en macka kanske? Måste hur som helst laga morgondagens
lunch, så det är väl bara att ta sig an sina pots and pans.... Guhh. 
 
   ♦    Nattinatt!    ♦



00:42: Internet bråkade. Har nu fixat lunch + en mycket improviserad "middag" i form av bästa röran =
kikärtor + tomat + rödlök + morot + citron + salt, samt makrill i tomatsås (burk). Oh yeah.
 


Postat av: Maria

Jag och hansominte kommer och tittar, ser fram emot det jättemycket!

Svar: "Jag och han som inte kommer och kollar...", blev det först i mitt huvud, jag ba.. heh? MEN SEN SÅ! Ja! Vad roligt! : D : D
Ida

2014-04-02 @ 07:52:58
URL: http://granntanten.wordpress.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0