En såndär superbra dag!

Jag kopierar Facebookstatusen rakt av, för att jag är lat, och för att den beskrev det så himla bra;

Mitt bästa rep, ikväll!! : ) Vad skönt! Bra dag överlag måste jag säga, med solning & frukost på balkongen,
värsta sommarvädret ute (19 grader, avslöjade tavlan vid OKQ8!), shorts (visserligen med strumpbyxor
under och fuskmockastövlar men ändå!!), linne, aaaahhh! The joy! Tillbringade dock heeela dagen inomhus,
efter promenaden ner till Elin. Scenkläder syddes, mat åts, kaffe dracks. Fick åka skåpbil och sitta på golvet
där bak, på väg till Bahcohallen. 660 stolar är på plats, fast-clipsade och märkta med nummer. Fantastiskt bra!
Och sen ett grymt rep med alla headset på! Rösten var inte lika jävlig som vanligt. Jag log hela kvällen.
(Trots en envis smärta i ryggen) Det här blir BRA! 
♥ : ) 



Här har vi EVIDENCE A and EVIDENCE B - solning på balkongen och IDA HAR LINNE UTOMHUS I APRIL! ^^
(Don't you worry guys, jag har spf 30 på kroppen och spf 50 på tatueringen... ♥)


                                                           Fika @ Furin's


Oh yeah, dags för en sånhär bild i år igen!! Här nedanför ser ni 2012's bidrag...
Oskar in action med arbetsshortsen på!! ♥



                          Robin kör på "safety first" och Elin har gått och blivit långrandig... 

                                     

Och nu tar jag och säger godnatt! Svårt att varva ner efter denna skitbra dag & kväll, men det är dags för en
dusch... middag har jag återigen skippat, kanske skulle kunna ta en RisiFrutti om jag är riktigt ambitiös... ^^
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0