Ibland blir det sent.

Woohoo, vilken babe med snygg frilla! Jaaaa! Hurra! :) Såg en gammal bild igår kväll, på när jag har denna frilla
fast med peruken, och så tänkte jag att det borde jag ju kunna ha själv nu! Med MITT HÅR. Och så testade
jag inatt. Och det kunde jag ju. Weee! Man blir så stolt. Så det blev den här frillan på showträningen nu ikväll,
och så tajmade jag ju in åka-till-Blåkulla-dagen med sjaletten, helt omedvetet, men det fick gå ändå. 


Kolla, jag har tagit ner julstjärnan nu!! Julen varar fram till påska!! BAM! 

Och lite smygbilder från repet... 




Kom hem 00:49 från showträning plus Donkemiddag...
Aaaaaand off we go to sovrummet och efterlängtade sängen!!!

 
 

Postat av: Maria

Du är så himla duktig! Det måste kännas som världens seger att kunna gå ut utan peruk nu?

Svar: Det känns sjukt bra!! :) Hade nästan tappat tron på att det skulle hända en dag... men nu är jag här :)
Ida

2014-04-18 @ 12:39:01
URL: http://granntanten.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0