Jag vet knappt vad jag heter.

På nätet idag, EnaHåbo; http://www.direktpress.se/enahabo/Artiklar/I-Bahcohallen-byggs-det-for-show/

Ikväll har vi inte byggt. Vi har stage:at, dansat, och fusksjungit lite. Jag fusksjunger mycket. Jag orkar inte.
Det är dags att börja sjunga ut ordentligt nu. Min röst är paj. Min kropp är paj. Men på något sätt måste det
lixom funka ändå. Och så har jag jobbat, med bästa Miriam. Nu är jag ledig ett bra tag. Har tagit ledigt min
tisdag + onsdag nästa vecka, jobbade igen de timmarna i förväg redan i mars, och helgerna är också flyttade
MASSOR, så nästa vecka är faktiskt HELT jobbfri. BARA fokus på show och allt vad det innebär. Behövligt!

Har lite spagetti & köttfärssås i kylen, RESTER, åh vad bra, för nu är det dags för middag kl 23:47.
Får inte vara uppe hela natten, bättre att gå upp tidigare imorgon, har så mycket att göra på mina scenkläder,
och jag behöver repa text, OJ OJ OJ vad vissa grejer behöver repas, säger jag bara! Sen är det mera övning
imorgon kväll, skärtorsdagen är det visst imorgon också, Vem hinner fira påsk? Pax inte vi!, jag är så stressad
och har inte städat på aslänge och äter skitdåligt och är ensam och jävlig och emo och ALLT. Måste ta mig
samman nu, om så bara för att fake:a mig igenom de kommande veckorna.

Det får gå. Jag är ju helt awesome.
 
 
HIHIHI, stökig frilla..... MEN DEN ÄR MIN, mmmm, min... : )

 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0