Måndag.

Idag var jag i Erikslund med Furintjejerna! Whatta day! :) Elin skulle köpa strumpbyxor och jag skulle köpa
ett par brallor, men det gick inte sådär jättebra för någon av oss, haha. Darnit, jag ville ha de där brallorna,
eller tightsen kanske man kan säga, de var snygga, billiga, och hade varit top notch på showen! Oh well. 
Det var inte akut iallafall. Kom hem med ett par kattöron. One simply cannot own too many pairs of cat ears. 

 
Hittade en mycket mycket mycket snygg klänning som jag inte har råd att köpa nu TROTS att den var 
nästan gratis (...!!), men den var lite stor i ryggen, jag är ju alldeles för kort för, eh, kläder i allmänhet lixom
(tack vare ryggoperationen 1999), KÖPTE DEN IALLAFALL INTE men titta så prrrrrettyyyyy! : )

           
                                  One simply cannot own too many black dresses.....? 
 
 
Kort överkropp PLUS AVSAKNADEN AV BRÖST är ju ingen jättebra kombo för det här med.... kläder...  ^^
But it was pretty pretty, sååå fin i ryggen ♥ Dvs INGEN, typ.  ^^ (but it just fell off me) 
 
Oh well.

Är så trött så jag mår illa. Ska ta en dusch och gå och lägga mig! Eller bör jag äta något? Har ätit sushi men
det var typ klockan 17:30... hehe.  
 
*dricka juice dricka juice dricka juice*

  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0