Nattligt som vanligt.

Klockan är 01:48 och jag borde SOVA! Men det blev sent ikväll, vi var i Bahcohallen till klockan passerade 12,
och sen så tog Hanna, jag & Oskar lite Donkenfika. Efter att Hanna & jag ätit grillad kyckling med bara händerna,
i logen. Hon fyller år idag! Eller, jag menar, hon gjorde igår, det som VAR idag. Klart man ska ha fika då. Och ballong!

 
Världens snyggaste lilla 28-åring... ♥

Vi körde första genomdraget med musiker ikväll, det gick jättebra! För egen del så kan jag säga att sångrösten
var bättre igår, det gör mig rätt frustrerad och jag undrar hur jag ska fake:a mig igenom låt nummer fyra men min
soloinsats, om jag inte har röst som jag borde. Gah! Det är iofs bara ett problem från höjningen, så mot slutet
alltså, but yet, a problem. Imorgon på dagen måste jag sy lite till, t.ex. sy in lite svarta tyger i ett par paljettoppar
som blir lite genomskinliga i strålkastarljuset, tråckla fast lite grejer som är på väg att trilla av redan, klippa av
ett par brallor och en topp som inte är klara ännu.... ja, lite sånt smått & gott. 


Svåger Herman har en kaxig liten hörna under showen, lånade hans foto!;



Och här kommer bara en liten smyyyyygbild från kvällens rep, tagen av Ola Berglind...;

                                     

Nä nu får det bli sängen. Bums!
 

Postat av: Alexandra

Jag har köpt biljett! Det ska bli så kul att se! :)))

Svar: Wohoo! :) Roligt!
Ida

2014-04-24 @ 08:58:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0