On stage.

Vi har repat på provisorisk låne-scen på Joar denna vecka, närmare bestämt torsdag, lördag & imorgon söndag.
Det känns bra att kunna öva på större yta, med podier, med någorlunda rätt ingångar, och sådär! : ) 
Min röst är bråkig och jag ger mer på dans än på sång, men ibland är även dansen svår p.g.a min stelopererade
rygg, samt mina hala skor! Vafan! Här lägger man nästan tusen spänn på ett par nya dojjor och så halkar man
mest omkring. Var det såhär sist? Can't remember. Iofs så har våra koreografier avancerat lite de senste åren
så det krävs lite mer nu... både av mig själv och av skorna.. ^^ Har ont i stortårna också vilket jag tycker är
konstigt med tanke på att skorna t.o.m är lite stora, av JUST den anledningen att de andra kändes för trånga
på tårna.. MÅH! Hoppas det slutar att vara så, typ helst nyss! Vad är det för fel på mina tår?? 

Har ätit middag och fixat matlåda till imorgon - jag trodde inte ens vi hade lunchpaus imorgon då vi bara kör till
klockan 14, men å andra sidan börjar vi ju 9:30 så det är bra med lite mat nångång... : ) Nu är det dags för dusch,
en sömntablett, lägga sig i sängen, vila vila vila, innan det är dags att köra igen! All in!


Lånebild från vår egen Facebooksida! : )
   


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0