Second one - DONE!

OH WHATTA NIGHT!! Två föreställningar är avklarade och fasen vad roligt det är! Idag var det abonnerad
föreställning, Sparbanken hade köpt hela och bjöd sina kunder och samarbetspartners. Och jag har fått
jättefina blommor både igår och idag, jag är så himla glad! ♥ 

                         

Här kommer lite backstage!!
                        
 
Tog en skitsnygg bild på mig i min Moulin Rouge-outfit, men den var tydligen för HET så mobilen raderade den.
Här kommer en lånebild från Eve, och en från Thessan, istället!

                        
 
Och HÄR kommer en massa snygga bilder från bästa Ola Berglind, både från genrep & premiär. Så kul!!!

     
                                


Alltså det kommer bli mycket onstage-bilder här framöver... det får ni räkna med!!!! : ) ♥ 
Men nu får det bli SÄNGEN, klockan har hunnit bli 03:35........ 


Postat av: Sanna

Åh vad jag önskar att vi fick höra dig sjunga!
Du ser ju ascool ut på scenen!

Svar: Åh, jag önskar att alla fick se och höra showen, det är så himla BRAAA!! Tack!
Ida

2014-04-27 @ 06:40:42
URL: http://insaniacparttwo.blogspot.se/
Postat av: Lilly

Härlig känsla att få blommor. :)

Svar: : ) Ja, jättefint, man får dem uppe på scenen i applådtacket, det känns extra bra! :)
Ida

2014-04-27 @ 08:03:21
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Maria

Det var helt suveränt! Fattar inte hur ni kan hålla rätt på all koreografi, det är helt galet...

Svar: Det fattar inte jag heller, ibland, haha!! Man får lite hjärnsläpp ibland, jag fick det själv igår under Vogue, men jag hoppas det inte märktes så mycket som JAG märkte det... : ) Du ska bara veta hur kaotiskt det är även bakom scenen, med alla ombyten, vissa av dem ska ske bara på sekunder, och mickar som ska hållas reda på, enligt mickschema, haha! Vi bara springer omkring :D
Ida

2014-04-27 @ 12:06:13
URL: http://granntanten.wordpress.com
Postat av: Lilly

Kan jag förstå. Ni har ju gjort er förtjänt av dom.

2014-04-28 @ 08:27:09
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0