Frysligt. Som vi säger.

Det är så jääävla höst ute! Regn regn och jacka och vantar och halsduk och burr!

 
Dags att hoppa i säng, och hoppas det blir sömn, utan tablett. Jobb imorgon igen! NATTINATT!
Haha, fortfarande i gårdagssminket... lite snyggt uppräddat... ^^ LIKASöTFöRDET!

 
Tihi, tihi. 
 

Postat av: Lilly

Hahhah jag trodde jag var den enda som ville börja med höstkläder nu. xD Även sätta på L höstkläder. Carola tycker dock det är för tidigt. Enligt henne är det inte höst förrän i slutet av september. :s Nej, det är höst nu som alla andra säger iaf.

Svar: Det avgör man väl själv, om man fryser eller inte ; ) Jag är ju rätt frusen av mig. På jobbet har vi dessutom askallt inomhus så där är det minst tre tröjor som gäller. Jag gillar dock när det blir lite kallare, med tanke på just själva kläderna alltså, för jag ÄLSKAR snygga höstjackor/kappor / min älskade CAPE t.ex., kjolar, strumpbyxor, stövlar... vantar, halsdukar. En solig höst lixom. Nom nom : )
Ida

2014-08-18 @ 08:24:50
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Lilly

Hahah jag är exakt som dig där. xD <3

Svar: Mmm! :D
Ida

2014-08-19 @ 00:08:09
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0