Ville testa nåt nytt...

...så idag blev det lite löshår i mohawken för att få till denna frilla, som jag gillar! : ) *två upptummar*

 

Inatt när jag "testade lite"...;


Och Ida på jooobbet....

 
Okej, uppenbarligen ville jag ta lite bilder för att kolla om det såg okej ut... ; ) And it does! 
Jag har faktiskt fotat andra menlösa saker också. Som t.ex. mitt dricksglas hemma på lunchen...



Och HIMLEN på väg tillbaka till jobbet igen! SO EVIL!!! Det började droppa när jag nästan var framme och
sen så kom det VÄÄÄRLDENS SKUR! Som tur var så var jag på jobbet då redan. Åskade gjorde det också,
en massa, och så hade vi strömavbrott på jobbet i nästan 40 minuter! Det verkade vara i hela stan?

 
Burr.... ^^
 

Postat av: Patrik

Aha, slut på din semester… därför det är slut på det fina vädret.

Ger två upptummar till, till din frisyr. Hade gett fler om jag varit skapt med fler :) (Har egentligen bara 1 1/2, för den ena är trasig).

Svar: Jajemen!! Kändes inte HELT asdumt att börja jobba då, när vädret varit kasst båda dagarna. jag tajmade verkligen in BÄSTA semesterveckorna någonsin. : )
Tack så himla supermycket!! : )
Ida

2014-08-12 @ 21:44:23
URL: http://patrikludvigsson.se
Postat av: Lilly

Om du gillade detta så mycket så tycker jag att du ska behålla det så. :)

Svar: Det är träns på clips så det är enkelt att plocka i och ur som jag vill, när jag vill : ) <3
Ida

2014-08-13 @ 07:24:28
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Fisan

Yo Ida! Skickade precis världens stalkermeddelande till dig på facebook...ligger under överigt...om du skulle få det lite trist å tråkigt.
Om inte annat kan du alltid flina lite åt hur blödig jag är :)

Svar: Bästa bästa bästa stalkermeddelandet ever <3
Ida

2014-08-13 @ 16:14:31
URL: http://fisansblogg.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0