Annandagen.

Jag var uppe toklänge inatt. Till strax efter 4. Sov till kl 12. Låg kvar i sängen till kl 13
men jag lyckades inte somna om. Käkade en sen frukost och tog kortpromenad till pappa
och hälsade på vid hans fika, ca kl 15. Vi satt i vardagsrummet på boendet och fikade,
tittade på bandy (inte för min skull direkt ^^) och även lite Peter Pan. Var där i nästan två
timmar och sen var jag sugen på att gå hem och rita mer! Med färgpennorna förstås.. men jag
har ett viktigare uppdrag framför mig och tog mig an blyertspennorna istället. Stod i tre timmar i
sträck med ett porträtt, sen var jag faktiskt tvungen att bryta för lite mat! Phew.. när jag väl kommer
igång är det svårt att sluta! Fan att det ska vara så jävla svårt att börja, bara... : ) 

 
 
Men nu ska jag nog rita lite med färg igen. Vet inte vad, men det visar sig väl.
Höll på att somna i soffan efter maten, ååhh så trött! ...och kall, burr. 
 

Haha, jag fick visst lite feeling redan här vid datorn.......... ^^
   
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0