Imorgon är det dags!

Ett bra rep och bra stämning ikväll! Scenkläderna var på, och tydligen var vi fina också,
sa Hanna & Oskar som satt i publiken och tittade på. : ) Två hela genomdrag blev det. 
Imorgon kör vi igång vid 12:30 (halleluja, det blir till att gå upp tidigt och sjunga upp..!)
och sen är det föreställningar klockan 15 och klockan 19. Jag är inte nervös (än), bara över
hur halsen ska bete sig. Förkylningen har ju gått låååååångsamt framåt, men än är det alldeles
för täppt i hela huvudet. Får lixom inte till en riktigt bra klang. Men men, bara att köra ändå!
Det ska bli så kul! Och vår låt i mitten, när jag sitter med bandet mitt på scenen, kommer bli
så himla bra! Lite irish folkmusic-style, lixom. Love it! ♥

Imorgon vill jag att kroppen ska vara lite snällare också, idag har jag av någon outgrundlig anledning 
haft hjärtklappning och typ vibrerat i hela kroppen, hela dagen. Känner fortfarande av det. Var nära på
att ta lite lugnande men det är inte så bra när man ska vara på scen, då blir man ju helt... off... SÅ, det
får lov att vara bättre imorgon! Nu ska jag ta en dusch och sedan sova, godnatt på er! : ) 

*drickavattendrickavattendrickavatten*
 


Postat av: Patrik

Hoppas du får må riktigt bra och att rösten fungerar i mo… senare idag.

Go natt :)

2014-12-06 @ 01:07:33
URL: http://patrikludvigsson.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0